Liedjesland.com

Liedjesland.com Forumindex
Welkom op het forum van Liedjesland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

wakker word liedjes

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Vragen over muziekbestanden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cheapass
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 8:39 pm    Onderwerp: wakker word liedjes Reageren met citaat

hey, ik heb een vraagje

weet er iemand nog verschrikkelijk irritante wakker maak liedjes zoals bijvoorbeeld wakker worden van jochem meijer...

ik heb het niet over van die lekker rustige wakker word liedjes maar echt van die flink irritante waarvan je wel op moet staan

ik heb ze nodig voor de eerstejaars, om ze wakker te maken bij hun introductie Smile maar het is zo onorgineel om elke dag jochem meijer te gebruiken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Okt 29, 2008 1:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

baha men- who let the dogs out!
da was ons wakkermaak liedje bij de gastjes op kamp tss 8-10 jaar (ze hadden dit zelf gkozen, ze hadden ook keuze aan rustige liedjes)
is wel ambetant liedjen om op te staan vooral als je als moni zelf nog niet heel goed wakker bent
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Vragen over muziekbestanden Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum