Liedjesland.com

Liedjesland.com Forumindex
Welkom op het forum van Liedjesland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

leeeeuuukk!

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Reacties op Liedjesland
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
snuffie
Gast

BerichtGeplaatst: Di Nov 30, 2004 4:53 pm    Onderwerp: leeeeuuukk! Reageren met citaat

Ik vind het super leuk dat al die klassieke kinderliedjes hier op de site staan. Ik hoop dat we snel wat liedjes kunnen downloaden.

Groetjes mij Very Happy
Terug naar boven
emily
Gast

BerichtGeplaatst: Za Dec 04, 2004 12:11 am    Onderwerp: genieten Reageren met citaat

Hoi

Ik heb even een half uurtje zitten genieten van al die oude kinderliedjes. Ik ken ze eigenlijk allemaal nog wel. Vooral Maja de bij was echt thuiskomen. wat heb ik vroeger veel gekeken.
Ook leuk om de teksten van Sinterklaasliedjes weer eens te zien. En dan niet alleen het eerste vers, maar ook de rest.

Bedankt!

Doeii van Emily
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Reacties op Liedjesland Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum