Liedjesland.com

Liedjesland.com Forumindex
Welkom op het forum van Liedjesland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

supergaaf!!!
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Reacties op Liedjesland
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Apr 09, 2006 7:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

heey,,
tis wel lol opzich...
Terug naar boven
Anoukjuh
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Apr 19, 2006 8:48 pm    Onderwerp: SUPER--------! Reageren met citaat

heey iedereen.. !

ik ben 17 jaar en ik zing iedere dag ene paar keer al de liedjes van kinderen voor kinderen.. me jongeren zusje(7) kijkt altijd raar op als de muziek van kinderen voork inderen weer heel hard aan staat..
Terug naar boven
saar
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: Do Apr 27, 2006 12:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

je hebt gelijk het is hier een toffe site Smile
mijn zusje van 3 is zot van de teletubbies en het staat dus ook de hele namiddag aan

greetz saar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
niels
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jun 05, 2006 7:53 pm    Onderwerp: webdesining Reageren met citaat

ik ben zelf webdesinger ik vind dat je mischien iets meer liedjes erop kan zetten.

tip2. denk even aan het desing lang naar beneden scrollen is niet al te fijn.

tip3 maar het iets duidelijker zorg er dus voor meer categorien zoals verjaardag enz. en niet alles op alfabet onder elkaar zetten.

tip4. maak ook dingen voor leraren.

bedenkt ik hoop dat je hier wat aan hebt en hoop dat je het leest

trouwens downloaden is niet zo lasting gewoon rechter muisknop bestand opslaan als.ty coole site
Terug naar boven
Kim
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jun 12, 2006 8:53 pm    Onderwerp: Gaaf!!! Reageren met citaat

Heeey,

Ik vind dit ook echt een hele leuke site!! Leuke wijsjes en ook leuke spelletjes!! Exclamation Vaak als ik voor school op de computer moet zet ik ff en liedje aan van dze site!!

Greetzz KIm
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Reacties op Liedjesland Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum