Liedjesland.com

Liedjesland.com Forumindex
Welkom op het forum van Liedjesland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

moderne liedjes voor wat kan da niej?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Het kletshoekje
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
liedjesfreak
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Apr 03, 2006 4:26 pm    Onderwerp: moderne liedjes voor wat kan da niej? Reageren met citaat

hallo allemaal ,

ik vind het is niet omdat er mensen zijn die naar die "muziek"luisteren dat je ok geen "moderne" muziek er kan opzetten !
b.v: black eyed peas en zo ! Confused
alé ja tis mar e voorstel éj ? Embarassed
der zoudn veel meer mensn opkomen ze ?
alé byebye Exclamation
Terug naar boven
liedjesland
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Apr 03, 2006 10:08 pm    Onderwerp: Re: moderne liedjes voor wat kan da niej? Reageren met citaat

liedjesfreak schreef:
hallo allemaal ,

ik vind het is niet omdat er mensen zijn die naar die "muziek"luisteren dat je ok geen "moderne" muziek er kan opzetten !
b.v: black eyed peas en zo ! Confused
alé ja tis mar e voorstel éj ? Embarassed
der zoudn veel meer mensn opkomen ze ?
alé byebye Exclamation

Hallo liedjesfreak,

Natuurlijk kan dat allemaal wel, maar het is niet waar deze site voor gemaakt is. Voor iedere doelgroep zo z'n eigen site nietwaar?

Groetjes,
Jeroen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
????
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 3:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

wel ik geef liedjesfreak wel gelijk Wink bv.eminem,natalia,kate ryan enz.
het is niet omdat dat nergens bijhoort je kan toch ook een andere onderwerp van maken maar het is jou site zenne Crying or Very sad ik vind het in elk geval jammer want zo komen er meer bezoekers op je site Exclamation
Terug naar boven
Jody
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Okt 05, 2012 5:25 am    Onderwerp: vcmsEgddrReIGQveG Reageren met citaat

Is that relaly all there is to it because that'd be flabbergasting.
Terug naar boven
Elvira
Gast

BerichtGeplaatst: Za Okt 26, 2013 10:28 pm    Onderwerp: TlbEKsaEeVJw Reageren met citaat

zegt:De Schlaager-Arena in Bocholtz begint op 17-11 niet om 20.11 uur maar om 19.11 uur!11 jaar Schlaager-Arena m.m.v.:17 plataselijke artiesten; Domm & Df6f6l; De Promi Brf6f6r; Magic Rythm en Los Cannonos.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Het kletshoekje Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum