Liedjesland.com

Liedjesland.com Forumindex
Welkom op het forum van Liedjesland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

een christelijk liedje

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Vragen over liedjesteksten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wendy
Gast

BerichtGeplaatst: Di Dec 13, 2005 11:19 am    Onderwerp: een christelijk liedje Reageren met citaat

hallo allemaal, ik ben op zoek naar een liedje die ik van mijn oma heb geleerd, helaas is ze overleden en kan ik het niet meer na vragen. Ik ben op zoek naar een liedje dat gaat zo: eens vond ik groot van waarde een parel schitterend schoon, geen schoner was op aarde zelfs in geen keizer troon ....... wie weet de tekst verder helemaal of weet waar ik hem kan zoeken? alvast bedankt
Terug naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Apr 14, 2008 8:09 pm    Onderwerp: Re: een christelijk liedje Reageren met citaat

wendy schreef:
hallo allemaal, ik ben op zoek naar een liedje die ik van mijn oma heb geleerd, helaas is ze overleden en kan ik het niet meer na vragen. Ik ben op zoek naar een liedje dat gaat zo: eens vond ik groot van waarde een parel schitterend schoon, geen schoner was op aarde zelfs in geen keizer troon ....... wie weet de tekst verder helemaal of weet waar ik hem kan zoeken? alvast bedankt

heb je al op google gezicht? .. Embarassed
Terug naar boven
Hanneke
Gast

BerichtGeplaatst: Za Apr 14, 2012 2:21 pm    Onderwerp: Liedje Reageren met citaat

Heej,
Luktie een beetje met liedjes zoeken hier??
Is dit een goeie site!!??
greetz Mr. Green Wink Razz Very Happy
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Vragen over liedjesteksten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum